בגאז' ישראלי: 5 פרטים שחובה שיהיו לך בתא המטען

נכון, בישראל לא מייצרים מכוניות ואפילו לא את תאי המטען שלהם, אבל אם מתחשק לך שהרכב שלך יהיה באמת "ישראלי" אז הנה רשימה קצרה שתמלא לך את הבגאז'.

1. מחצלת קש וכסאות מתקפלים

אחד היתרונות הגדולים בנסיעה ברכב בישראל הוא המרחק היחסית קטן שצריך לנסוע בשביל להגיע ממקום למקום. לשמחתנו הארץ הקטנה שלנו מלאה במקומות ייחודיים ויפהפיים לבקר בהם. לא משנה לאן נסעת לטייל הפעם, לחוף הים, ליערות ירושלים או למעיין בצפון, מחצלת וכסאות מתקפלים תמיד ינעימו את החוויה בטבע ויהפכו אותה למושלמת.

 

2. ערכת קפה
ערכת קפה, או כמו שקוראים לה בדרך כלל בצה"ל, פק"ל קפה, היא פריט מומלץ בכל רכב. התעייפת בנהיגה? נפגשת עם חברים בטבע? תמיד טוב שתהיה לך כוס קפה שחור בהישג יד. ערכה בסיסית הכוללת גזיה, פינג'אן, כפית, כוסות ושקית של קפה שחור. לא צריך יותר מזה. רוצה ללמוד איך מכינים קפה שחור אסלי? הסרטון הזה ילמד אותך בצ'יק.

 

3. ערכת חוף ים
לשמחתנו (או שלא) ברוב הימים בשנה מספיק חם פה בשביל להיכנס למי הים הקרירים. אין דבר יותר מרענן מעצירה ספונטנית בחוף הים ורחצה קצרה במים. ובכלל, איך אפשר לנסוע מתל אביב לחיפה על כביש החוף בלי לעצור לכמה דקות באחד מהחופים המדהימים הנשקפים משמשת הרכב? אז כדי שתמיד נוכל להיות ספונטנים ולקפוץ למים, כדאי שתהיה בבגאז' ערכה מוכנה לחוף הים. תיק קטן או אפילו שקית עם מגבת, בגד ים וכפכפים יחסכו לכם את ההתלבטות האם כדאי לעצור לכמה דקות בחוף הקרוב. רוצה שהביקור בים יהיה יותר מפנק? שמשייה מתקפלת או צילייה קומפקטית בבגאז' ויש לך צל בכל מקום שתהיה.

 

4. מגן שמש
אם כבר הזכרנו את מזג האוויר פה ואת השמש הישראלית, אז כדאי לדאוג גם לרכב להגנה מפני החום. הקפדה על פרישת מגן שמש פשוט על גבי שמשת הרכב בכל עצירה או חניה, תעשה פלאים ותמזער את התחממות הרכב בשמש.

 

5. תפילת הדרך
אנחנו הישראלים עם ציני וסרקסטי, אבל בסופו של דבר גם עם רוחני ומלא אמונה. מי מאתנו לא רוצה קצת השגחה מלמעלה בזמן שאנחנו נוסעים בכביש מהיר? עותק של תפילת הדרך בתא הכפפות נותן לכולנו קצת שקט נפשי לפני כל נסיעה גם אם לא תמיד נזכור לקרוא אותה לפני שמניעים את הרכב. רוצה עוד קצת הגנה רוחנית? "חמסה" תלויה על הראי תהפוך את הרכב להכי ישראלי שיש.

מאחלים לכם נסיעה נעימה ובטוחה בכבישי ישראל, רק אל תשכחו גם לעצור מדי פעם וליהנות מהדרך 🙂